Mám kartu

Poslední aktuality

15. 11. 2018

Servisní odstávka systému v Liberci

Servisní odstávka systému v Liberci

Ve čtvrtek 22.11.2018 od 8:00 do 10:00 hodin dojde k servisní odstávce systému na výrobu karet Opuscard v ZC IDOL/Opuscard v Evropském domě a KM...

11. 9. 2018

Anonymní karty v TIC Harrachov

Anonymní karty v TIC Harrachov

Rádi bychom Vás informovali, že si nově můžete zakoupit anonymní kartu Opuscard i na

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...