Mám kartu

Poslední aktuality

3. 7. 2018

Dočasné uzavření kanceláře na autobusovém ...

Dočasné uzavření kanceláře na autobusovém nádraží ve Frýdlantu (23.-27.7.2018)

Ve středu 23.7.2018 dojde dočasnému uzavření kanceláře na autobusovém nádraží ve Frýdlantu.   Důvodem tohoto omezení je dlouhodobě...

1. 6. 2018

Opuscard pro žáky, studenty

Opuscard pro žáky, studenty

Potřebujete pro svého školáka, studenta zařídit multifunkční kartu OPUSCARD? Žádost o tuto kartu můžete realizovat na každém Kontaktním místě...

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...