Mám kartu

Poslední aktuality

19. 9. 2017

OPUSCARD pro TUL

OPUSCARD pro TUL

Na základě dohody mezi TUL a Libereckou IS – správcem Opuscard, je možné využívat identifikační průkazy TUL (ISIC, ITIC, TUL) i v systému OPUSCARD...

4. 9. 2017

KM Jilemnice - pracovní doba v září

KM Jilemnice - pracovní doba v září

ZMĚNA PRACOVNÍ DOBY na začátku školního roku   4.9.-15.9.2017     7:00-16:00 hod.   přestávka na oběd...

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...