Mám kartu

Poslední aktuality

31. 12. 2017

OPUSCARD v novém

OPUSCARD v novém

Zákaznické centrum veřejné dopravy v Evropském domě „Představte si, že veřejná doprava je firma, která poskytuje služby desítkám tisíc...

21. 12. 2017

Městské centrum opuscard Česká Lípa

Městské centrum opuscard Česká Lípa

V níže uvedené dny bude z důvodu nemoci omezený provoz: 21.12.    9:00 – 12:00 22.12.    9:00 – 12:00...

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...