Mám kartu

Poslední aktuality

11. 5. 2018

funkčnost www.mojeopuscard.cz

funkčnost www.mojeopuscard.cz

Z technických důvodu nebylo možné 11.5.2018 dopoledne provést ověření přihlášení na stránkách www.mojeopuscard.cz Stránky jsou již plně funkční !...

19. 4. 2018

Krajský Den Země - Opuscard + ZDARMA pouzdro

Krajský Den Země - Opuscard + ZDARMA pouzdro

Před krajským úřadem a v přilehlém parku u Správy CHKO Jizerské hory budou po celý den informační stánky organizací, které se v našem...

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...