Mám kartu

Poslední aktuality

8. 1. 2019

Změna vydavatele el. peněžního prostředku

Změna vydavatele el. peněžního prostředku

Od nového roku je KORID LK výlučným správcem všech elektronických peněženek na platných kartách Opuscard. Více informací získáte na Kontaktních...

1. 1. 2019

Mimoň - nové Kontaktní místo Opuscard

Mimoň - nové Kontaktní místo Opuscard

Otevřeli jsme pro Vás další Kontaktní místo Opuscard, které Vám usnadní vyřízení žádosti o kartu Opuscard.

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...