Mám kartu

Poslední aktuality

1. 11. 2017

Roční kupóny na Opuscard

Roční kupóny na Opuscard

Prosím, věnujte zvýšenou pozornost platnosti Vaší Opuscard, jestliže si budete pořizovat roční jízdné na rok 2018. V případě, že konec platnosti...

19. 9. 2017

OPUSCARD pro TUL

OPUSCARD pro TUL

Na základě dohody mezi TUL a Libereckou IS – správcem Opuscard, je možné využívat identifikační průkazy TUL (ISIC, ITIC, TUL) i v systému OPUSCARD...

Reklamace karty

V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.

Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:

  •  Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
  • Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
  • Ostrý lom v libovolné části karty.
  • Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
  • Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.

 

Zpracovávám...